Books by Picture Books
Cinta Kontrak (2011)
3.81 of 5 Votes: 4
Honestly, aku stress baca novel ni. Dah lama kot aku baca novel ni tapi setiap kali aku tgok kat rak, mesti sakit hati balik. Stress sebab rasa macam buku untuk budak2 plak. Aku lah kot silap sebab beli novel yg khas untuk kanak2 je. Masalahnya ada juga aku beli novel dpd penulis muda, tapi ok je...
7 Hari Mencintaiku (2011)
3.06 of 5 Votes: 70
superb best!komen ;-)#KHUZAIRI~alangkah bertuah nyer kita klu dpt peneman hidup seperti Khuzairi...penyabar thp gaban...penyayang...bertanggungjawab...dan baik giler!...#MIA~Mia memang krg ajar...tp...kadang2 tindakan dia betul jugak...dah klu mak mertua(Mak Leha) selalu buat panas hati dia...mem...
Enthüllungen 4: Vergeltung (2014)
4.04 of 5 Votes: 5
Book 4 of Lilly's disaster and the girl just can' catch a break. Her captor's moods swing from mild to violent, his messages and intents remain confusing, and we still don't know why it's all happening ..but I am starting to develop a hypothesis or two of possibility since we know she wasn't take...
Il cimitero di Praga (2010)
3.33 of 5 Votes: 5
هي تحديدا تستحق ملخصا ولكن لاحقا One needs too much background info on the real story of the Protocols to really enjoy this book.
CSS3 For Web Designers (2010)
4.13 of 5 Votes: 5
CSS3 is the latest and greatest style sheet specification that, like HTML5, is under development. Its intent is to give web designers more flexibility in their designs. "CSS3 for Web Designers" introduces the basic features of CSS3 and shows us how we can start using it right now, even while grac...